Contact Info / Websites

All 10 movie Reviews


Pineapples Pineapples

Rated 4.5 / 5 stars

WTF???

RETARDED??? What are you talking about???? I gave this a five because of how great it was.



~SnowSnowForLucyTrailer~ ~SnowSnowForLucyTrailer~

Rated 5 / 5 stars

...............

.....A-Ma-Zing i was so close to tears with this. I wish i could nominate you for an international award


SpikeVallentine responds:

loooooooooooool


Hitokiri: act 3 Hitokiri: act 3

Rated 4.5 / 5 stars

Cool

i liked it alot, no complaints at all

oh and my answer to the question at the end -> don't kill the killer just brutaly maim him



Proto Proto

Rated 4.5 / 5 stars

I like...

very good flash

whens the next one coming out



Gummi Razorblades Gummi Razorblades

Rated 4.5 / 5 stars

HAHA

LOL that was hilarious, i could almost feel the blade too. Are you gonna make the gummi hollow point version



Axe Axe

Rated 5 / 5 stars

LMAO

LMFAO that was sweet



Flash Strikes Flash Strikes

Rated 4.5 / 5 stars

........

:0.........Cooooooool



Fallen Angel: Teaser Fallen Angel: Teaser

Rated 5 / 5 stars

One word

Brilliant can't wait until the episodes are made



Experiment 1.6 Experiment 1.6

Rated 4.5 / 5 stars

Nice

Very nice work, the only thing i could suggest is to make it a bit longer

Other than that it was great



Live and Let Dive 2 Live and Let Dive 2

Rated 5 / 5 stars

WTF

OMFG ROFLMFAO i couldn't stop laughing at all